• 06-09-2022, 17:14:47
    #10
    Zabıtaya bildirebilirsiniz.
  • 06-09-2022, 17:15:02
    #11
    🏆 SMM-PANEL.NET
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç uğraşma gidiyorsun dışardaki bir telefon kulubesinden kaçak iş yapıyorlar, içki üretimi bile olabilir geceleri bile çalışıyor diye ihbarda bulunuyorsun ve sorun çözülüyor..
    öyle şey mi olur hocam komşu dedim düşman demedim hak hukuk ev geçindiriyor adam.
  • 06-09-2022, 17:15:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal sokak hocam yönetim ne alaka anlamadım.
    Hocam pardon, aynı binada çapraz olarak anladığımdan cevap verdim Zabıta öyleyse
  • 06-09-2022, 17:15:26
    #13
    Kendisiyle konuşmayı deneyebilirsiniz hocam
  • 06-09-2022, 17:16:28
    #14
    Ne zamandır böyle ve yakında sesi isitcek kamera varmı
  • 06-09-2022, 17:19:55
    #15
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle şey mi olur hocam komşu dedim düşman demedim hak hukuk ev geçindiriyor adam.
    Sen bilirsin hocam, ama yarın bir gün gelip komsşmla kavgalık oldum dersen şaşırmam
  • 06-09-2022, 17:19:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle şey mi olur hocam komşu dedim düşman demedim hak hukuk ev geçindiriyor adam.
    Adam!


    Öncelikle kendisiyle konuşmaya çalışırsanız ters gidecektir ondan sonra şikayet etseniz sizden bilecektir en sağlıklısı sizi rahatsız ediyorsa zabıtayı arayın eğer aykırı bir durum varsa müdahale ederler aynı şekil yine olursa kardeşim geçen şikayet ettim adamı evimde rahat oturamıcakmıyım diye tekrar edersin bu sefer de olmassa demek ki aykırı bir durum yok.

    ev alma komşu al kötü olmaya gerek yok herkes ters anlar sadece onun İçin geçerli değil
    2 iş yaptık gözlerine battık olur sonu
  • 06-09-2022, 17:21:41
    #17
    🏆 SMM-PANEL.NET
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zamandır böyle ve yakında sesi isitcek kamera varmı
    sesi işitecek kamera yok her yaz.
  • 06-09-2022, 17:22:28
    #18
    🏆 SMM-PANEL.NET
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bilirsin hocam, ama yarın bir gün gelip komsşmla kavgalık oldum dersen şaşırmam
    kavga okey de öyle iftira vs. sıkıntılı şeyler.