öyle şey mi olur hocam komşu dedim düşman demedim hak hukuk ev geçindiriyor adam.
Adam!
Öncelikle kendisiyle konuşmaya çalışırsanız ters gidecektir ondan sonra şikayet etseniz sizden bilecektir en sağlıklısı sizi rahatsız ediyorsa zabıtayı arayın eğer aykırı bir durum varsa müdahale ederler aynı şekil yine olursa kardeşim geçen şikayet ettim adamı evimde rahat oturamıcakmıyım diye tekrar edersin bu sefer de olmassa demek ki aykırı bir durum yok.
ev alma komşu al kötü olmaya gerek yok herkes ters anlar sadece onun İçin geçerli değil
2 iş yaptık gözlerine battık olur sonu