• 05-09-2022, 18:39:30
    #1
    Platin üye
    Fındık günlüğü dün bitmiş bulunmakta ehliyet parası hariç kendime ayırdığım bütçem var 700 tl
    1 ayakkabı 1 tanede eşorfman almak istiyom orjinal olursa sevinirim. Çakmalardan bıktım paraya kıyacam🥲. O paraya anca yemek yersin diyenler olabilir gözünüze çarpmış indirim vs görürsünüz bende yararlanırım diye konu açmak istedim.
  • 05-09-2022, 18:42:46
    #2
    Lumberjack
  • 05-09-2022, 18:45:24
    #3
    Biraz beklerseniz her sene Eylül ayında Adidas da ciddi indirimler oluyor, sitesini takip edin mutlaka.
  • 05-09-2022, 20:12:55
    #4
    limitajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz beklerseniz her sene Eylül ayında Adidas da ciddi indirimler oluyor, sitesini takip edin mutlaka.
    ne zaman tahminen hocam
  • 05-09-2022, 20:14:44
    #5
    Platin üye
    EMSAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lumberjack
    limitajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz beklerseniz her sene Eylül ayında Adidas da ciddi indirimler oluyor, sitesini takip edin mutlaka.
    Yorumlarınız için teşekkür ediyorum 400 e demin lotto eşorfman aldım 300 kaldı iş yapıp üstüne katıp indirim peşinde koşacağım 😂
  • 06-09-2022, 09:56:32
    #6
    Hummel alabilirsiniz o fiyatlara hocam