• 04-09-2022, 18:31:42
    #1
    Bisiklet sürerken hayatta kalmaya çalışanlar var mı benim gibi?
  • 04-09-2022, 18:34:52
    #2
    Canımı sokaktan bulmadım Türkiye'de sürmem.
  • 04-09-2022, 18:35:17
    #3
    1 sene önce'ye kadar sürüyordum geceleri vs 10-15km, daha sonra çalındı o günden beri ilişkiyi kestim
  • 04-09-2022, 18:38:14
    #4
    Evet sürüyorum daha dün 108 km. yol gittim
  • 04-09-2022, 18:38:54
    #5
    Bigfoot sürüyorum Büyük şehirde yaşamadığım için gayet iyi 😂. Resmen ayağım olmuş bisikletsiz hiçbir yere gitmiyorum..
  • 04-09-2022, 18:41:11
    #6
    Bende sürüyorum eski belediye başkanı bisiklet yolu yapmıştı yeni başkan kaldırdı yol yaptı oraları , çok saçma ama maalesef evde çalışanlar olarak birde dışarıda araba kullanırsak iyice kilo alıyoruz sağlık için mecburen dışarıdaki işlerimi bisikletle giderek halletmeye çalışyıorum
  • 04-09-2022, 18:49:59
    #7
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sürüyorum daha dün 108 km. yol gittim
    Hocam terleme konusundaki çözüm nedir?
  • 04-09-2022, 18:50:44
    #8
    Sürüyorum ve memnunum
  • 04-09-2022, 18:53:58
    #9
    Bende Salcano Ng650 27,5V var. 5 senedir süremiyorum. Neden? 5 sene önce taksinin biri üzerime sürdü? Neden? Tekerleği çukura girmesin diye. O gün bugün sürmüyorum.