Bende sürüyorum eski belediye başkanı bisiklet yolu yapmıştı yeni başkan kaldırdı yol yaptı oraları , çok saçma ama maalesef evde çalışanlar olarak birde dışarıda araba kullanırsak iyice kilo alıyoruz sağlık için mecburen dışarıdaki işlerimi bisikletle giderek halletmeye çalışyıorum