Trade gönderip trade alamamak?
11
●456
- 03-09-2022, 22:42:59bence 2 tarafta itrade puanı vermediyse sıkıntı yok,ama 1 taraf verip digeri vermiyorsa işte o deli ediyor adamı.birisi ile iş yapıyoruz,3-5 defa gelip gelip itrade ver diyor ki haklıdır.ben itrade peşinde koşmadım hiç bi zaman,kimseyede gidipte bana itrade ver demedim çünkü bana göre önemsiz bişey.ama bana gelipte,ısrarla itrade ver diyorsan sende karşılık vermen gerek abi.bu durumda ben kendimi resmen enayi gibi hissediyorum...
- 03-09-2022, 23:32:37böyle bi hakkımız oldugunu ilk kez duyuyorum,yoksa yapardım valla.ama eski itrade leri karıştırmaya filanda gerek yokType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bundan sonrakilerde öyle yapalım
bundan sonrakilerde öyle yapalım