• 03-09-2022, 22:42:59
    #10
    bence 2 tarafta itrade puanı vermediyse sıkıntı yok,ama 1 taraf verip digeri vermiyorsa işte o deli ediyor adamı.birisi ile iş yapıyoruz,3-5 defa gelip gelip itrade ver diyor ki haklıdır.ben itrade peşinde koşmadım hiç bi zaman,kimseyede gidipte bana itrade ver demedim çünkü bana göre önemsiz bişey.ama bana gelipte,ısrarla itrade ver diyorsan sende karşılık vermen gerek abi.bu durumda ben kendimi resmen enayi gibi hissediyorum...
  • 03-09-2022, 22:47:26
    #11
    Bu gibi bir durum yaşadığımda "Haksız ticaret bildirimi" başlığına yazıyorum.
    Açıklama kısmına "Ticaret bildirimine dönüş alınamadığından silinmesini istiyorum" yazıyorum ve karşıya verdiğim ticaret puanını sildiriyorum. Size de öneririm.
  • 03-09-2022, 23:32:37
    #12
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gibi bir durum yaşadığımda "Haksız ticaret bildirimi" başlığına yazıyorum.
    Açıklama kısmına "Ticaret bildirimine dönüş alınamadığından silinmesini istiyorum" yazıyorum ve karşıya verdiğim ticaret puanını sildiriyorum. Size de öneririm.
    böyle bi hakkımız oldugunu ilk kez duyuyorum,yoksa yapardım valla.ama eski itrade leri karıştırmaya filanda gerek yok bundan sonrakilerde öyle yapalım