Bu gibi bir durum yaşadığımda "Haksız ticaret bildirimi" başlığına yazıyorum.
Açıklama kısmına "Ticaret bildirimine dönüş alınamadığından silinmesini istiyorum" yazıyorum ve karşıya verdiğim ticaret puanını sildiriyorum. Size de öneririm.
böyle bi hakkımız oldugunu ilk kez duyuyorum,yoksa yapardım valla.ama eski itrade leri karıştırmaya filanda gerek yok

bundan sonrakilerde öyle yapalım