• 03-09-2022, 00:06:52
    #1
    Arkadaşın motorunu kullanırken ceza yedim bu ceza kime yansır? Plakayamı yoksa bana mı?
  • 03-09-2022, 00:07:56
    #2
    araç sahibine tabiki de
  • 03-09-2022, 00:08:19
    #3
    Durdurdularsa kimlikle sana.Durdurmadilarsa plakaya arkadasiniza yazar.
  • 03-09-2022, 00:08:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ruhsat sahibine tabiki.
  • 03-09-2022, 00:08:30
    #5
    ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın motorunu kullanırken ceza yedim bu ceza kime yansır? Plakayamı yoksa bana mı?
    Hocam yüksek ihtimalle plakaya gelecektir ceza.
  • 03-09-2022, 00:08:41
    #6
    Trafik polisi çevirip yazdıysa sizin adınıza yazılır yoksa plakaya
  • 03-09-2022, 00:08:51
    #7
    Motordan kaynaklı egzoz, plaka, muayne hız aşımı eds tarzı şeylerden dolayı ceza yendiyse plakaya yazılır. Ehliyetsizlik vb konularda size yazılır diye biliyorum.
  • 03-09-2022, 00:09:45
    #8
    Greed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motordan kaynaklı egzoz, plaka, muayne hız aşımı eds tarzı şeylerden dolayı ceza yendiyse plakaya yazılır. Ehliyetsizlik vb konularda size yazılır diye biliyorum.
    ehliyetsizlikte ruhsat sahibi farklıysa ona da yazılıyor hocam
  • 03-09-2022, 00:10:47
    #9
    Ehliyetsiz kullandıysan hem sana hem motor sahibine. Sorun da biraz eksik kalmış ( neden ceza yedin)