• 31-08-2022, 17:09:03
    #1
    Merhabalar bütçemde sıkıntı yok. Telefon arıyorum hangi telefonu almak daha mantıklı olur?
  • 31-08-2022, 17:10:28
    #2
    İphone 13 Pro Max 256 GB
  • 31-08-2022, 17:10:31
    #3
    Bütçede sıkıntı yoksa iPhone 
  • 31-08-2022, 17:16:01
    #4
    iPhone cihazlarından almanızı tavsiye ederim.
    Performans olarak zirvede olan iPhone hayatınızı kolaylaştıracaktır.
    Hafıza sorunu yaşamazsınız
    Çok kaliteli resim ve videolar çekebilirsiniz
    Donma kasma gibi sıkıntılar yaşamazsınız
    Gerçek anlamda telefon kullandığınızı hissedersiniz
  • 31-08-2022, 17:18:38
    #5
    Bütçe sıkıntın yoksa iPhone.
  • 31-08-2022, 17:20:31
    #6
    İphone almaya karar verirseniz 1-1,5 ay kadar daha bekleyin. 7 Eylül de İphone 14 ve diğerleri tanıtılacak. Ön siparişli olacaktır muhtemelen 14 Pro alın keyfinize bakın. Eğer hemen almak gibi bir düşünceniz varsa
    İphone 13 Pro
    Xiaomi T11 tavsiye ederim
  • 31-08-2022, 17:48:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    13 pro max var iken diğerleri telefon değil
  • 31-08-2022, 18:08:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Xiaomi Redmi Note 11 Pro kullanıyorum oldukça memnunum. Tavsiye ederim