• 30-08-2022, 20:00:43
    #1
    burdurda okuyucak öğrenci varmı ağlasun myo okulunda okuyan veya yeni kayıt yaptıran varmı ev arkadaşı aramaktayım
  • 30-08-2022, 20:02:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Keşke Burdur'da okumasaydınız.. Şehirde hiçbir şey yok. Askerliğimin acemi birliği oradaydı. 1 cadde var sadece. Avm de yok.
  • 30-08-2022, 20:03:55
    #3
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke Burdur'da okumasaydınız.. Şehirde hiçbir şey yok. Askerliğimin acemi birliği oradaydı. 1 cadde var sadece. Avm de yok.
    merkezi biraz hareketli ama ben ilçesinde yaşicam maalesef 4 bin haneli bir yer köy gibi orası tuttu şansıma okul olarak iyi ama şehir sıkıntı ben ev okul yapıcam antalyaya 1.30 saat arada antalya yaparım pek sorun olmaz diye düşünüyorum ama hadi inşallah
  • 30-08-2022, 20:10:14
    #4
    Ağlasundan bu yıl mezun oldum.
    Gidenlerin %90'ı boş beleş kişiler.
    Yani sen orada 1 kız ile konuşmaya başlasan arkandan 100 tane boş beleş kişi konuşmaya başlayacak.
    Bu yüzden fazla göze batmamaya çalış, ortamlarından falan dikkat et.
    Bir sorun olursa sorabilirsin. (Apartlar vs)
    Okul başladığı zaman SEO için bir konferans vermeyi düşünüyorum, gelirsem tanışırız
    • lcoderl
    lcoderl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-08-2022, 20:18:45
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağlasundan bu yıl mezun oldum.
    Gidenlerin %90'ı boş beleş kişiler.
    Yani sen orada 1 kız ile konuşmaya başlasan arkandan 100 tane boş beleş kişi konuşmaya başlayacak.
    Bu yüzden fazla göze batmamaya çalış, ortamlarından falan dikkat et.
    Bir sorun olursa sorabilirsin. (Apartlar vs)
    Okul başladığı zaman SEO için bir konferans vermeyi düşünüyorum, gelirsem tanışırız
    arkadaşım orda okuyo yabancılık çekmem diye yazmıştım şansa geldi bilişim güvenliği teknolojileri bölümünü kazandım çarşıda çiğköfteciye yakın bir yerde ev tuttum 3+1 kirası 1600 tek kişiye ev veren çok nadir bulabildim öğrenci işlerinden tanırsın burak abi ile araştırdık bulamadık sonunda şansa bulabildim apartlar 1200 tl istiyor 1+0 daire içindeki odaya insanları gördüğüm kadarıyla ev sahipleri fırsatçı bölümüm iyi olduğunu düşünüyorum okul ev yapıcam pek fazla içli dışlı olan biri değilim ama tecrübelerini anlatırsan çok memnun kalırım tuttuğum evin fiyatı çokmu pahalı okulda neye dikkat etmeliyim insanları gerçekten fırsatçı ve kötümü vs bu arada gelirseniz tanışmak çok isterim
  • 30-08-2022, 20:24:44
    #6
    Balici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım orda okuyo yabancılık çekmem diye yazmıştım şansa geldi bilişim güvenliği teknolojileri bölümünü kazandım çarşıda çiğköfteciye yakın bir yerde ev tuttum 3+1 kirası 1600 tek kişiye ev veren çok nadir bulabildim öğrenci işlerinden tanırsın burak abi ile araştırdık bulamadık sonunda şansa bulabildim apartlar 1200 tl istiyor 1+0 daire içindeki odaya insanları gördüğüm kadarıyla ev sahipleri fırsatçı bölümüm iyi olduğunu düşünüyorum okul ev yapıcam pek fazla içli dışlı olan biri değilim ama tecrübelerini anlatırsan çok memnun kalırım tuttuğum evin fiyatı çokmu pahalı okulda neye dikkat etmeliyim insanları gerçekten fırsatçı ve kötümü vs bu arada gelirseniz tanışmak çok isterim
    Muhtemelen Alanlar Aparttan bahsediyorsun, en üst katı
    Büyük geniştir ancak 3 kişi tek odada kalıyor o kısım sıkıntı olabilir.
    Burak abim kraldır, yerlisidir her şeyinde yardımcı olur.
    • lcoderl
    lcoderl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-08-2022, 20:28:08
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen Alanlar Aparttan bahsediyorsun, en üst katı
    Büyük geniştir ancak 3 kişi tek odada kalıyor o kısım sıkıntı olabilir.
    Burak abim kraldır, yerlisidir her şeyinde yardımcı olur.
    sefam aparttı sanırım 1200 oraya vericeğime 1600'e rahat yaşarım dedim yanlışmı yaptım acaba ilçe çok geride bu arada dövmeliyim yabancıyım diye bakıyor herkes bu konuda sıkıntı çekicem bende sinirli biriyim hadi hayırlısı burak abi gerçekten ilgilendi benle yani asıl soru bulabildiğim ev asıl sorum 700 tlyede ev buldum ama abarmıyorum köpek bağlasan yaşamaz öyle bir yer şimdi bulduğum ev 3+1 3. kat çarşıda temiz eşyaları iyi daha uygununu bulabilirmiyim sence
  • 30-08-2022, 20:30:40
    #8
    Balici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sefam aparttı sanırım 1200 oraya vericeğime 1600'e rahat yaşarım dedim yanlışmı yaptım acaba ilçe çok geride bu arada dövmeliyim yabancıyım diye bakıyor herkes bu konuda sıkıntı çekicem bende sinirli biriyim hadi hayırlısı burak abi gerçekten ilgilendi benle yani asıl soru bulabildiğim ev asıl sorum 700 tlyede ev buldum ama abarmıyorum köpek bağlasan yaşamaz öyle bir yer şimdi bulduğum ev 3+1 3. kat çarşıda temiz eşyaları iyi daha uygununu bulabilirmiyim sence
    Kontratı doğrudan imzalama, birazcık daha bekle.
    Yerleştitkten sonra bile yerel halk üniversite önüne broşür asıyor. Alanlar apartın alt tarafında bir yer vardı. Karşısında inşaat malzemesi satılıyor orada herkese 1 oda düşecek şekilde kalabilirsin.
    Ama önerim kesinlikle tek kalman olacak. Dövme konusunda sorun yaşamazsın ancak yerlisi biraz sıkıntılı, keko tipi olan da var düştüğünde koşan da var.
    Genellikle üniversite öğrencileri akşam çınar altında voleybol vs oynarken yerlisi de gelir ve pislik yapar bu gibi durumlarda çok asabi olma zaten boş beleş tipler.
    Bekçi vs var arada geziyorlar ancak dediğim gibi sinirlerini koruman lazım 10 kişi falan geziniyorlar.
    NOT: Sefam apartta en büyük sorun internet, tek internet var ve yetmiyor. Bilgine.
    • lcoderl
    lcoderl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-08-2022, 20:39:58
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontratı doğrudan imzalama, birazcık daha bekle.
    Yerleştitkten sonra bile yerel halk üniversite önüne broşür asıyor. Alanlar apartın alt tarafında bir yer vardı. Karşısında inşaat malzemesi satılıyor orada herkese 1 oda düşecek şekilde kalabilirsin.
    Ama önerim kesinlikle tek kalman olacak. Dövme konusunda sorun yaşamazsın ancak yerlisi biraz sıkıntılı, keko tipi olan da var düştüğünde koşan da var.
    Genellikle üniversite öğrencileri akşam çınar altında voleybol vs oynarken yerlisi de gelir ve pislik yapar bu gibi durumlarda çok asabi olma zaten boş beleş tipler.
    Bekçi vs var arada geziyorlar ancak dediğim gibi sinirlerini koruman lazım 10 kişi falan geziniyorlar.
    NOT: Sefam apartta en büyük sorun internet, tek internet var ve yetmiyor. Bilgine.
    tek geliri amaçları öğrenciler olan ilçeden fazla birşey beklemezdim açıkcası kapora verdim kontrat imzalamadım ama inşallah sorun olmaz kışları çokmu soğuk geçiyor 1000 tl doğalgaz faturası gelir diyolar daha yeni gelmiş doğalgaz birde