Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağlasundan bu yıl mezun oldum.
Gidenlerin %90'ı boş beleş kişiler.
Yani sen orada 1 kız ile konuşmaya başlasan arkandan 100 tane boş beleş kişi konuşmaya başlayacak.
Bu yüzden fazla göze batmamaya çalış, ortamlarından falan dikkat et.
Bir sorun olursa sorabilirsin. (Apartlar vs)
Okul başladığı zaman SEO için bir konferans vermeyi düşünüyorum, gelirsem tanışırız
arkadaşım orda okuyo yabancılık çekmem diye yazmıştım şansa geldi bilişim güvenliği teknolojileri bölümünü kazandım çarşıda çiğköfteciye yakın bir yerde ev tuttum 3+1 kirası 1600 tek kişiye ev veren çok nadir bulabildim öğrenci işlerinden tanırsın burak abi ile araştırdık bulamadık sonunda şansa bulabildim apartlar 1200 tl istiyor 1+0 daire içindeki odaya insanları gördüğüm kadarıyla ev sahipleri fırsatçı bölümüm iyi olduğunu düşünüyorum okul ev yapıcam pek fazla içli dışlı olan biri değilim ama tecrübelerini anlatırsan çok memnun kalırım tuttuğum evin fiyatı çokmu pahalı okulda neye dikkat etmeliyim insanları gerçekten fırsatçı ve kötümü vs bu arada gelirseniz tanışmak çok isterim