• 29-08-2022, 21:18:43
    #1
    Envicti ile Güvenle Barın
    Az önce uygun fiyattan fatura ödetmesi yaptım. R10da konu açmıştım bununla alakalı. Bir kişi bana WhatsApp'tan ulaştı ve 350 tllik faturamı 300 tlye ödeyebileceğini belirtti. Faturamı ödedikten sonra herhangi bir problem yok fakat bu kişi r10 kullanıcısı değilmiş. Bu yüzden biraz tereddütte kaldım. Faturamı ödedikten sonra bu işlemi tekrardan geri çekebiliyor mu?
  • 29-08-2022, 21:20:29
    #2
    nerden odedigine bagli sorun olur mu olanilir kk ile odedi ise evet cekebilir genelde cc vb islemlerler ile ödeniyor oldubil yok
  • 29-08-2022, 21:21:02
    #3
    Envicti ile Güvenle Barın
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden odedigine bagli sorun olur mu olanilir kk ile odedi ise evet cekebilir genelde cc vb islemlerler ile ödeniyor oldubil yok
    kredi kartından ödemiş hocam
  • 29-08-2022, 23:19:35
    #4
    300tl ödemeyi yapmadıysanız birkaç gün beklemenizi tavsiye ederim
  • 30-08-2022, 17:12:06
    #5
    Envicti ile Güvenle Barın
    HicKimsee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300tl ödemeyi yapmadıysanız birkaç gün beklemenizi tavsiye ederim
    Yapmadım ve birkaç hafta beklemeyi düşünüyorum. Chargeback işlemleri 21 gün falan sürüyormuş öyle duydum.