merhaba,
babam 70'li yıllarda almanya'da 32 ay çalışmış.
bir tanıdığımız bize "yıpranma parası" gibi bir şey ile ödeme alabileceğimizi söyledi. bu şekilde başvuran ya da bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
Almanya geçmişte çalışma
1
●142
- 29-08-2022, 17:05:33Merhaba Hocam Zamanında Babam 36 aydan fazla sigortalı çalıştığı için abim Almanya'da çalışma izni almıştı .mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim araştırmalarım sonucu alt limitin 36 ay olduğunu biliyorum.
Ama devam araştırmanızda fayda var.