• 28-08-2022, 14:08:11
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Şuan kullandığım asus B450M-Dragon ana kartım var bunu bir tık üste çıkarmak istesem hangi Anakartı tavsiye edersiniz?

    Not:çok uçuk Anakart tavsiyesinde bulunmayın. Çünkü diğer donanımlar çok üst değil.
  • 28-08-2022, 14:14:41
    #2
    Diğer donanımlarınız çok üst değilse neden bir tık üste çıkarmak istiyorsunuz anlamadım. Sanki konuda biraz kendinizle çelişmişsiniz. B450 üstü olarak iki model var B550 ve X570 bunlarında alt modellerini alsanız + olarak size hiçbir şey sağlamaz. Anakart değiştirmeniz sanırım size olabilecek tek yararı PCI Express Hızı olur. Ama parçalarınız destekliyor mu muamma.. Sanılanın aksine çok ekstrem bir durum yoksa anakart değişimleri hiçbir performans katkısı sağlamaz.
  • 28-08-2022, 15:44:07
    #3
    taicho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer donanımlarınız çok üst değilse neden bir tık üste çıkarmak istiyorsunuz anlamadım. Sanki konuda biraz kendinizle çelişmişsiniz. B450 üstü olarak iki model var B550 ve X570 bunlarında alt modellerini alsanız + olarak size hiçbir şey sağlamaz. Anakart değiştirmeniz sanırım size olabilecek tek yararı PCI Express Hızı olur. Ama parçalarınız destekliyor mu muamma.. Sanılanın aksine çok ekstrem bir durum yoksa anakart değişimleri hiçbir performans katkısı sağlamaz.
    Hocam siz de tavsiye mi veriyorsunuz yoksa konuyu baltamaya mı çalışıyorsunuz anlayabilmiş değilim. Bence sizde kendinizle çelişiyorsunuz... Tavsiyeniz varsa yazın yoksa yazmayın..
  • 28-08-2022, 15:58:34
    #4
    bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz de tavsiye mi veriyorsunuz yoksa konuyu baltamaya mı çalışıyorsunuz anlayabilmiş değilim. Bence sizde kendinizle çelişiyorsunuz... Tavsiyeniz varsa yazın yoksa yazmayın..
    Tavsiye değil bilgi veriyorum. Tavsiye verilebilecek bir konu değil çünkü..
    Dediğiniz baltalama meselesi "Forum Kuralları" dahilinde sadece ticari konular için geçerlidir.
    "Sorum Var Kategorisi Kuralları" dahilinde "19- Kategoride bilgi edinmek esas amaçtır. Bu doğrultuda konu açmaya özen gösteriniz." denilmiştir.
    Yazdığım mesajda bilgilendirmek dışında bir şey söz konusu değildir.