HTML dosyaları microsoft-edge ile açılıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
HTML dosyaları microsoft-edge ile açılıyor
4
●
66
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
HTML dosyaları microsoft-edge ile açılıyor
26-08-2022, 02:05:18
#1
Misafir
.html uzantılı herşey resimde görüldüğü gibi microsfot edge ile açılıyor. Ben
chrome
ile açılmasını istiyorum, bunu nasıl yapabilirim?
26-08-2022, 02:09:42
#2
Tuer
Sağ tık > Birlikte aç > Başka bir uygulama seç
26-08-2022, 02:10:24
#3
Granny
Başka bir uygulama seç* kısmını tıklayıp oradan chrome seçin.
alttaki seçeneği de tikli hale getirin.
26-08-2022, 02:10:37
#4
Misafir
@
Tuer
;
bunu biliyorum ama ben varsayılan olarak chrome gelsin istiyorum hocam
26-08-2022, 02:12:19
#5
Misafir
@
Tursturis
;
Hocam .xml dosyaları için herzaman bu uygulamayı kullan seçeneği bende çıkmıyor ama çözümü buldum.
Ayarlardan varsayılan tarayıcıyı chrome yapınca, sorun çözülüyor
Granny
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler