• 26-08-2022, 02:05:18
    #1

    .html uzantılı herşey resimde görüldüğü gibi microsfot edge ile açılıyor. Ben chrome ile açılmasını istiyorum, bunu nasıl yapabilirim?
  • 26-08-2022, 02:09:42
    #2
    Sağ tık > Birlikte aç > Başka bir uygulama seç
  • 26-08-2022, 02:10:24
    #3

    Başka bir uygulama seç* kısmını tıklayıp oradan chrome seçin.

    alttaki seçeneği de tikli hale getirin.
  • 26-08-2022, 02:10:37
    #4
    @Tuer;
    bunu biliyorum ama ben varsayılan olarak chrome gelsin istiyorum hocam
  • 26-08-2022, 02:12:19
    #5
    @Tursturis;
    Hocam .xml dosyaları için herzaman bu uygulamayı kullan seçeneği bende çıkmıyor ama çözümü buldum.

    Ayarlardan varsayılan tarayıcıyı chrome yapınca, sorun çözülüyor
    • Granny
    Granny bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.