• 25-08-2022, 10:02:53
    #1
    Merhaba garanti bankasına yaklaşık 10bin tl borcum var evim aile evi bana ait değil bugün eve böyle bir kağıt gelmiş olayın akıbeti hakkında bilgi verecek olan var mı
  • 25-08-2022, 10:07:29
    #2
    Danışman
    Merhabalar.
    Bu kağıda ek başka bir evrak var mı? Ayrıca e devletten icra dosyasını görebiliyor musunuz? Orada haciz evrağı şeklinde bir kayıt var mi?
  • 25-08-2022, 10:08:05
    #3
    Borcun icra aşamasına geçmiş, eve haciz işlemi için gelmişler. İlgili avukatlık bürosu ile görüşüp protokol imzalamanı öneririm. Taksitlendirme yap en azından haciz dursun.
  • 25-08-2022, 10:10:07
    #4
    resmi yazı gibi durmuyor önce ihtar gelir sen itiraz eder yada etmezsin sen galiba itiraz etmemissin
  • 25-08-2022, 10:40:40
    #5
    Üzerinize bir şey yoksa hiç bir şey alamazlar hocam ayrıca size gelen kagıtta neden imza kaşe felan yok ??