• 24-08-2022, 16:16:39
    #1
    Selamlar, sunucu kızaklarının metal olmasının ne avantajı var, plastik üretilmiyor mu ve yüksek derece de sıcağa maruz kalıyor mu bu kızaklar. Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
  • 24-08-2022, 16:17:54
    #2
    Kırılmasın diye metal bence. Yüksek sıcağa maruz kalmıyordur ama sunucuyu kendine çekiyorsun ileri itiyorsun bu esnada plastik okadar ağır sunucuyu nasıl taşır bilemiyorum
  • 24-08-2022, 16:19:12
    #3
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırılmasın diye metal bence. Yüksek sıcağa maruz kalmıyordur ama sunucuyu kendine çekiyorsun ileri itiyorsun bu esnada plastik okadar ağır sunucuyu nasıl taşır bilemiyorum
    Teşekkür ederim cevap için. Çok bilgim olmayan bir konu. Fikrim vardı bu konu ile alakalı ama sanırım yapılamaz.
  • 24-08-2022, 16:24:27
    #4
    Mukavemet açısından plastikten daha mantıklı, nihayetinde binlerce liralık cihazı aylarca taşıyabilmesi verekiyor ve illaki belirli bir miktar sıcaklığa dayanımı olması gerekir diye düşünüyorum.
    Az evvel sunucu kızağı konusu açılmıştı oradan ben bunu 3d olarak üretebilirmiyim düşüncesine kapıldığınızı tahmin ediyorum. Ancak çoğu flament güneş karşısında bile eriyebiliyor.
    Biz 3D printer ile hazırladığımız fabrika modellerimizi güneş alan bir odada haftasonu unutmuştuk. Pazartesi geldiğimizde hepsi eciş bücüş olmuşlardı. Sıcak hava ile düzeltene kadar canımız çıktı bir kısmınıda tekrar bastık.
    Pek mantıklı olmayabilir. Fizibilite edip test yapmak şart.
  • 24-08-2022, 16:41:28
    #5
    ITManagement adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mukavemet açısından plastikten daha mantıklı, nihayetinde binlerce liralık cihazı aylarca taşıyabilmesi verekiyor ve illaki belirli bir miktar sıcaklığa dayanımı olması gerekir diye düşünüyorum.
    Az evvel sunucu kızağı konusu açılmıştı oradan ben bunu 3d olarak üretebilirmiyim düşüncesine kapıldığınızı tahmin ediyorum. Ancak çoğu flament güneş karşısında bile eriyebiliyor.
    Biz 3D printer ile hazırladığımız fabrika modellerimizi güneş alan bir odada haftasonu unutmuştuk. Pazartesi geldiğimizde hepsi eciş bücüş olmuşlardı. Sıcak hava ile düzeltene kadar canımız çıktı bir kısmınıda tekrar bastık.
    Pek mantıklı olmayabilir. Fizibilite edip test yapmak şart.
    Evet doğru tespit yaptınız ama abs veya petg ile güneş dayanımı çok fazla artıyor. Dediğim gibi konuda çok fazla bilgim olmadığı için ağırlık vs. düşünemedim metal olması çok daha mantıklıymış.
    Modeliniz için de çok üzüldüm kötü olmuş...