• 23-08-2022, 14:21:11
    #1
    İsmimizi değiştirmek için geçerli bir sebebimiz var diyelim.

    Sırf internet üzerinden yapılan başvuruyla değiştirebilir miyiz? Yoksa başvuruyu yaptıktan sonra bile mahkemeye gitmek, avukat ücreti ödemek vs. gerekiyor mu?

    Bir de diplomalar vs. konusunda sıkıntı çıkıyor mu?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Rencide yada dalga geçme unsuru olan isim veya soyad yada isim veya soyad da yanlış karakter mevcutsa edevlet üzerinden değişiklik yapabilirsiniz. Ancak atıyorum isminiz Ahmet ama Mehmet olarak değiştirmek istiyorsanız mahkeme yoluyla değişiklik yapmanız gerekiyor.
      Ayrıca ehliyet, diploma vs gibi belgelerinizde de değiştirmeniz gerekiyor.
      Edevlet değişikliği üzerinden yapılan işlemlerde nasıl bir evrak gerekli bilmiyorum ancak mehkeme yoluyla yapılan değişikliklerde size bir belge veriliyor onunda ehliyet, diploma vs evraklarla kolaylıkla değişiklik yaptirabiliyorsunuz.
  • 23-08-2022, 14:24:01
    #2
    Kişisel Rütbe
    12 bin kişi ismini fatih terim diye başvurmuş yani sebepsiz yapıyorlar
  • 23-08-2022, 14:24:54
    #3
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 bin kişi ismini fatih terim diye başvurmuş yani sebepsiz yapıyorlar
    Geçerli sebep yoksa reddedilir hocam ama.
  • 23-08-2022, 14:25:17
    #4
    Kişisel Rütbe
    weaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçerli sebep yoksa reddedilir hocam ama.
    şart yok şu an
  • 23-08-2022, 14:26:22
    #5
    Müslümanlar için ezanla okunan ne olacak
  • 23-08-2022, 14:29:42
    #6
    dev
    Kurumsal Üye
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müslümanlar için ezanla okunan ne olacak
    O da muslumanlarin derdi olsun.
  • 23-08-2022, 14:31:22
    #7
    Kurumsal Üye
    An itibariyle adımı Özkan Martin olarak değiştirdim 😁 tabiki şaka adımda soyadimda güzel atalarımin kemiklerini sizlatmaya gerek yok
  • 23-08-2022, 14:32:33
    #8
    Ben çok uzun olmasından şikayetçiydim. Birini sildirsem mi acaba.
  • 23-08-2022, 14:34:07
    #9
    Adımı alain delon mu yapsam acaba