İsmimizi değiştirmek için geçerli bir sebebimiz var diyelim.

Sırf internet üzerinden yapılan başvuruyla değiştirebilir miyiz? Yoksa başvuruyu yaptıktan sonra bile mahkemeye gitmek, avukat ücreti ödemek vs. gerekiyor mu?

Bir de diplomalar vs. konusunda sıkıntı çıkıyor mu?