• 22-08-2022, 17:35:46
    #1
    Konu Kilit +
  • 22-08-2022, 17:36:47
    #2
    Var 2 arkadaşımın 1 gündür beklemede.
  • 22-08-2022, 17:36:56
    #3
    Benimde 2 gün oldu kardeşim oluyor öyle bazen
  • 22-08-2022, 17:37:03
    #4
    Kimlik onayı bekliyorum 2 gündür
  • 22-08-2022, 17:44:50
    #5
    bende 2 gündür bekliyorum
  • 22-08-2022, 18:25:26
    #6
    Ben 1 gün bekledim. Evrak geçersiz diyip reddettiler. Kimliği doğru atıyorum. Neden olabilir ? Bilen var mı ?
  • 22-08-2022, 18:59:41
    #7
    kaanozcaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 gün bekledim. Evrak geçersiz diyip reddettiler. Kimliği doğru atıyorum. Neden olabilir ? Bilen var mı ?
    aynı sorun arkadaşımda da mevcut