• 22-08-2022, 15:39:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bir arkadaştan konu devri alacaktım.
    Fiyatı sordum işte böyle böyle dedim indirimli fiyatı ne olur en son.
    İşte konuştuk tanıştık biraz.
    Bugün sormaya başladı ne zaman alacaksın ne zaman alacaksın.
    Dedim alamam kararımı değiştirdim.
    Dedi işte şikayet edicem falan niye almıyosun ben herkese satıldı dedim falan dedi.
    Bende dedim ki istersen mesaj geçmişine bak ben alacağım diye net bir söz bir ifade kullanmadım.
    Kullansam zaten mecbur alırım.
    Bu arkadaş şikayet konusu falan açsa bişey çıkmaz heralde onu merak ettiğimden konuyu açtım.
    VE ayrıyeten bir sorum da şu
    Bu arkadaş bana trade atacağını falan söyledi öyle bir hakkı varmı?
    Bende dedim ki eğer konu açarda beni kötülemeye çalışırsan bende - trade atarım
    çünkü bir nevi tehdit niteliğinde mesajlar aldım.Bununda net bir cevabını alırsam memnun olurum.
    Teşekkür ederim

    İyi forumlar R10 Ailesi...
  • 22-08-2022, 15:40:32
    #2
    Ticareti olmayan bir şeyin tradesi olmaz, trade kullanım şartları güncellendi link atsaydınız 😊
  • 22-08-2022, 15:42:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aranızda para alışverişi olmadıysa trade kullanamaz.
  • 22-08-2022, 15:45:11
    #4
    hesaplisansatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaştan konu devri alacaktım.
    Fiyatı sordum işte böyle böyle dedim indirimli fiyatı ne olur en son.
    İşte konuştuk tanıştık biraz.
    Bugün sormaya başladı ne zaman alacaksın ne zaman alacaksın.
    Dedim alamam kararımı değiştirdim.
    Dedi işte şikayet edicem falan niye almıyosun ben herkese satıldı dedim falan dedi.
    Bende dedim ki istersen mesaj geçmişine bak ben alacağım diye net bir söz bir ifade kullanmadım.
    Kullansam zaten mecbur alırım.
    Bu arkadaş şikayet konusu falan açsa bişey çıkmaz heralde onu merak ettiğimden konuyu açtım.
    VE ayrıyeten bir sorum da şu
    Bu arkadaş bana trade atacağını falan söyledi öyle bir hakkı varmı?
    Bende dedim ki eğer konu açarda beni kötülemeye çalışırsan bende - trade atarım
    çünkü bir nevi tehdit niteliğinde mesajlar aldım.Bununda net bir cevabını alırsam memnun olurum.
    Teşekkür ederim

    İyi forumlar R10 Ailesi...
    https://www.r10.net/r10-gelistirmele...ri-itrade.html
  • 22-08-2022, 15:45:58
    #5
    Haksız trade ile tehdit etmesi onun banlanmasına yol açabilir akıllı olsun bence
  • 22-08-2022, 15:47:09
    #6
    Siz markete girip bir şey almadan çıkınca davalık olmuyorsanız bu da öyle bir şey
  • 22-08-2022, 15:55:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok teşekkür ederim hocam suçsuz olduğumu biliyordum ama içimi ferahlattınız gene de sağolun