Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
E-Ticarete Başlamayı düşünüyorum. Nasıl Başlayabilirim?
18
●782
- 21-08-2022, 21:31:39bilgisayar üzerinde bir geçmişim var herhangi bir e-ticaret paketi vs. almadan veya dediğiniz gibi 1000 adet ürün almadan işi öğrenene ve tutturana kadar sade bir e ticaret sitesi tasarlayabilirim. verdiğiniz öneriler için teşekkür ediyorum fakat aklıma şu takıldı internette biraz baktım fakat net bir cevap alamadım 'İş başından geriye doğru 1 ay öncesine kadar açılış yapıp faturalandırma yapabilirsiniz' demişsiniz bir şirket kurmadan fatura kesebiliyor muyum? çünkü baktığım kadarıyla sadece şahıs fatura kesemez + ben fatura kesmeden satış yaparsam herhangi bir sorun olur mu? çünkü yanlış bilmiyorsam websiteme sanal pos entegre ettiğim zaman benden bir vergi numarası vs. istenecek bunlar olmadan fiziksel bir ürünü online satmam çok mümkün gelmiyor gözüme yanlış da biliyor olabilirim
- 21-08-2022, 21:50:39Anladım hocam teşekkürlerMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2022, 00:02:35En güzeli hem kisa yoldan kendi markanı oluşturur hemde komisyon vermeden satış yaparsın. Kimseye bağımlılığın kalmaz. Bahsettiğin sektör zaruri sektör bitmeyen sektör karı yüksek sektör. Bulunduğun ildeki imalatçılarla görüş misal ayakkabı hem istediğin örnekteki ayakkabıları üretiyorlar hemde marka logonu ekleyebiliyorlar hemde vereceğin sipariş adedine göre baya uyguna geliyor. Sana şimdiden başarılar dilerimMoonKnight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2022, 05:57:43Giyim ve ayakkabı işindeyim.. şunu söyleyebilirim, üretici değilsen hiç bulaşma. Eşofman kombin satıyorum eşofman+şort+tişört bana maliyeti 130 lira 30 tl kargo ödüyorum 190 liraya şu 3lü kombini satamıyorum. Adamlar benim mal ettiğimfiyattan satıyolar. Neden? Çünkü üreticiler. B*k koysa sponsorlu reklam çıksa satar çünkü kendi üretiyo. Tr de artık tüm üreticiler sahada. Benim tavsiyem, kozmetiğe yönelebilirsin. Bütcem olsaydı aklımdaki fikir buydu. Markanı oluştur, fason üretim yapan firmaları bul ve güzel bi reklam çok iyi yerlere gelebilirsin. El kremi bile çıkarsan satarsın netten. Adam arko kremin içine koyduğu kreme renklendirici koyup başka firmaya basıyo kozmetikte reklamın iyiseyürüyüp gidiyosun👍 bence bunu bi düşün dostum
- 22-08-2022, 08:45:23tavsiyeniz için teşekkürler piyasanın içinde olmadığım için kıyafet ve ayakkabı satışlarının ne denli zor olduğunu bilemiyorum fakat dediğiniz gibi üretici değilsem satmak kısmı zor çünkü rekabet olayı var ve insanlar bu dönemde kaliteden çok nerden daha uyguna güzel bir şey alırım kafasındalar. Kozmetik işi de olabilir çünkü bizim memlekette herkes güzel görünme derdinde üretimi kendim yaparsam ve sağlam bir reklam yaparsam güzel bir başlangıç yapabilirim. Tavsiyeniz için tekrardan teşekkürler.FatihYoldemir06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle