FatihYoldemir06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Giyim ve ayakkabı işindeyim.. şunu söyleyebilirim, üretici değilsen hiç bulaşma. Eşofman kombin satıyorum eşofman+şort+tişört bana maliyeti 130 lira 30 tl kargo ödüyorum 190 liraya şu 3lü kombini satamıyorum. Adamlar benim mal ettiğimfiyattan satıyolar. Neden? Çünkü üreticiler. B*k koysa sponsorlu reklam çıksa satar çünkü kendi üretiyo. Tr de artık tüm üreticiler sahada. Benim tavsiyem, kozmetiğe yönelebilirsin. Bütcem olsaydı aklımdaki fikir buydu. Markanı oluştur, fason üretim yapan firmaları bul ve güzel bi reklam çok iyi yerlere gelebilirsin. El kremi bile çıkarsan satarsın netten. Adam arko kremin içine koyduğu kreme renklendirici koyup başka firmaya basıyo kozmetikte reklamın iyiseyürüyüp gidiyosun👍 bence bunu bi düşün dostum
tavsiyeniz için teşekkürler piyasanın içinde olmadığım için kıyafet ve ayakkabı satışlarının ne denli zor olduğunu bilemiyorum fakat dediğiniz gibi üretici değilsem satmak kısmı zor çünkü rekabet olayı var ve insanlar bu dönemde kaliteden çok nerden daha uyguna güzel bir şey alırım kafasındalar. Kozmetik işi de olabilir çünkü bizim memlekette herkes güzel görünme derdinde üretimi kendim yaparsam ve sağlam bir reklam yaparsam güzel bir başlangıç yapabilirim. Tavsiyeniz için tekrardan teşekkürler.