• 21-08-2022, 21:31:39
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneme yanılma yapacaksınız
    İş başından geriye doğru 1 ay öncesine kadar açılış yapıp faturalandırma yapabilirsiniz.
    Şirketi açmak sorun değil 5 ay boş geçmek demek minimum 15bin zarar demek.
    Şirket açmadan girişimcilik sertifikasını mutlaka alin
    1 yıl Bağ-Kur ve vergi istisnası kapsamında olursunuz.
    Büyük zarar etmezsiniz.
    Yapılabilecek herşeyi ücretsiz yapmaya özen gösterin başlangıç için
    1000 ürün almayın
    Yada e ticaret paketleri almayın
    Ücretsiz scriptlerden faydalanın.
    bilgisayar üzerinde bir geçmişim var herhangi bir e-ticaret paketi vs. almadan veya dediğiniz gibi 1000 adet ürün almadan işi öğrenene ve tutturana kadar sade bir e ticaret sitesi tasarlayabilirim. verdiğiniz öneriler için teşekkür ediyorum fakat aklıma şu takıldı internette biraz baktım fakat net bir cevap alamadım 'İş başından geriye doğru 1 ay öncesine kadar açılış yapıp faturalandırma yapabilirsiniz' demişsiniz bir şirket kurmadan fatura kesebiliyor muyum? çünkü baktığım kadarıyla sadece şahıs fatura kesemez + ben fatura kesmeden satış yaparsam herhangi bir sorun olur mu? çünkü yanlış bilmiyorsam websiteme sanal pos entegre ettiğim zaman benden bir vergi numarası vs. istenecek bunlar olmadan fiziksel bir ürünü online satmam çok mümkün gelmiyor gözüme yanlış da biliyor olabilirim
  • 21-08-2022, 21:37:23
    #11
    Hocam sanalpos almak fatura kesmek için mükellef olmak zorundasınız.
    Başlangıç aşaması için öneride bulundum.
    Önce altyapımızı oluşturun İlk satışınızi yapıp şirketi kurun faturanızı kesin.
  • 21-08-2022, 21:50:39
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sanalpos almak fatura kesmek için mükellef olmak zorundasınız.
    Başlangıç aşaması için öneride bulundum.
    Önce altyapımızı oluşturun İlk satışınızi yapıp şirketi kurun faturanızı kesin.
    Anladım hocam teşekkürler
  • 22-08-2022, 00:02:35
    #13
    MoonKnight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle cevabınız için teşekkür ediyorum. satacağım ürün konuda da belirttiğim gibi kıyafet ve ayakkabı şeklinde düşünüyorum ve dediğiniz gibi üretim önemli bende üreterek satmayı düşünüyorum al sat çok daha fazla maliyetli oluyor fakat bunu pazar yerlerinde değil kendi açtığım websitesinde yapmak istiyorum fakat malum devletimiz her şey için vergi belge vs. istiyor bunu bugün belgeler olmadan başlarsam ileride başım ağrımasın istiyorum işe kitabına uygun başlamak istiyorum zaten beklentim uzun vaade de kısa vaade için bir kâr beklentim yok ve seçeceğim ürün konusunda da etsyden bakma fikri içinde teşekkür ederim tekrardan
    En güzeli hem kisa yoldan kendi markanı oluşturur hemde komisyon vermeden satış yaparsın. Kimseye bağımlılığın kalmaz. Bahsettiğin sektör zaruri sektör bitmeyen sektör karı yüksek sektör. Bulunduğun ildeki imalatçılarla görüş misal ayakkabı hem istediğin örnekteki ayakkabıları üretiyorlar hemde marka logonu ekleyebiliyorlar hemde vereceğin sipariş adedine göre baya uyguna geliyor. Sana şimdiden başarılar dilerim
  • 22-08-2022, 00:06:41
    #14
    HveH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzeli hem kisa yoldan kendi markanı oluşturur hemde komisyon vermeden satış yaparsın. Kimseye bağımlılığın kalmaz. Bahsettiğin sektör zaruri sektör bitmeyen sektör karı yüksek sektör. Bulunduğun ildeki imalatçılarla görüş misal ayakkabı hem istediğin örnekteki ayakkabıları üretiyorlar hemde marka logonu ekleyebiliyorlar hemde vereceğin sipariş adedine göre baya uyguna geliyor. Sana şimdiden başarılar dilerim
    Teşekkür ediyorum
  • 22-08-2022, 05:57:43
    #15
    Giyim ve ayakkabı işindeyim.. şunu söyleyebilirim, üretici değilsen hiç bulaşma. Eşofman kombin satıyorum eşofman+şort+tişört bana maliyeti 130 lira 30 tl kargo ödüyorum 190 liraya şu 3lü kombini satamıyorum. Adamlar benim mal ettiğimfiyattan satıyolar. Neden? Çünkü üreticiler. B*k koysa sponsorlu reklam çıksa satar çünkü kendi üretiyo. Tr de artık tüm üreticiler sahada. Benim tavsiyem, kozmetiğe yönelebilirsin. Bütcem olsaydı aklımdaki fikir buydu. Markanı oluştur, fason üretim yapan firmaları bul ve güzel bi reklam çok iyi yerlere gelebilirsin. El kremi bile çıkarsan satarsın netten. Adam arko kremin içine koyduğu kreme renklendirici koyup başka firmaya basıyo kozmetikte reklamın iyiseyürüyüp gidiyosun👍 bence bunu bi düşün dostum
  • 22-08-2022, 08:45:23
    #16
    FatihYoldemir06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giyim ve ayakkabı işindeyim.. şunu söyleyebilirim, üretici değilsen hiç bulaşma. Eşofman kombin satıyorum eşofman+şort+tişört bana maliyeti 130 lira 30 tl kargo ödüyorum 190 liraya şu 3lü kombini satamıyorum. Adamlar benim mal ettiğimfiyattan satıyolar. Neden? Çünkü üreticiler. B*k koysa sponsorlu reklam çıksa satar çünkü kendi üretiyo. Tr de artık tüm üreticiler sahada. Benim tavsiyem, kozmetiğe yönelebilirsin. Bütcem olsaydı aklımdaki fikir buydu. Markanı oluştur, fason üretim yapan firmaları bul ve güzel bi reklam çok iyi yerlere gelebilirsin. El kremi bile çıkarsan satarsın netten. Adam arko kremin içine koyduğu kreme renklendirici koyup başka firmaya basıyo kozmetikte reklamın iyiseyürüyüp gidiyosun👍 bence bunu bi düşün dostum
    tavsiyeniz için teşekkürler piyasanın içinde olmadığım için kıyafet ve ayakkabı satışlarının ne denli zor olduğunu bilemiyorum fakat dediğiniz gibi üretici değilsem satmak kısmı zor çünkü rekabet olayı var ve insanlar bu dönemde kaliteden çok nerden daha uyguna güzel bir şey alırım kafasındalar. Kozmetik işi de olabilir çünkü bizim memlekette herkes güzel görünme derdinde üretimi kendim yaparsam ve sağlam bir reklam yaparsam güzel bir başlangıç yapabilirim. Tavsiyeniz için tekrardan teşekkürler.
  • 22-08-2022, 10:53:28
    #17
    İmzamdaki konuya göz atabilirsiniz.
  • 22-08-2022, 19:58:52
    #18
    Merhaba.
    E-Ticaret'e tecrübe edilmiş ve para kazandırmış projeler ile başlamak isterseniz imzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz.
    Ücretsiz birçok destek paket içinde yer almaktadır.