• 18-08-2022, 17:19:21
    #1
    Arkadaşlar merhaba , bugün Beylikdüzü tarafında arkadaşımın başına bir olay gelmiş . Herifin teki arkadaşımın yanına gelip “Sevgilimle aram çok kötü bana hiç güvenmiyor , birazdan burada olucak sende ilerde kaldırımda otursan geçerken 2-3 laf atsan sarkıntılık yapsan bende sana 3-5 Tokat atsam olur ? 500 TL veririm” demiş arkadaşım kabul etmedikçe fiyatı arttırmış 2000 lere kadar çıkmış herif 😂 sonra sevgilisi gelince gitmişler . Hemen beni aradı olayı anlattı gülmekten öldük , sonra oturduk düşündük dedik ki “acaba kendimizi ne kadara dövdürürüz ? “ . Şimdi bu olayı kendine yedirmekte var , herifin hızını alamayıp işi abartması da var , etraftan duyan eden kişilerin gelip seni dövmesi de var 😂 nerden tutsan elinde kalıyor .

    Siz olsanız kabul eder miydiniz ?
    Etseniz ne kadara kabul ederdiniz ?
  • 18-08-2022, 17:21:01
    #2
    %100 Müşteri Memnuniyeti
    Kemal sunal filmi aklıma geldi.
  • 18-08-2022, 17:21:21
    #3
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    2000 bin iyiymiş aslında
    ilk tokadı yediğinde kaçıcaksın görev tamam
  • 18-08-2022, 17:21:29
    #4
    tavuk dönere bile razıyım
  • 18-08-2022, 17:21:33
    #5
    Hocam domain parasına dövdürürüm
  • 18-08-2022, 17:22:11
    #6
    Platin üye
    Akıllı adam kalmadı, arkadaşını dövdükten sonra sevgilisiyle arası iyimi olacakmış? Nasıl bir zihniyet bu
    Parayı aldıktan sonra kız arkadaşının yanında elemanı dövseydi keşke.
    Arkadaşınızın düşmanı varmı? Yada bilerek yapılan bir şey toplumsal lince dönüşebilir.
    Düşündükçe aklıma yeni şeyler geliyor. İyi forumlar herkese başka konuya geçeyim ben
  • 18-08-2022, 17:22:39
    #7
    Hocam net şekilde adresi tarif edebilir misiniz belki hala oradadır çocuk ben bi gideyim
  • 18-08-2022, 17:22:59
    #8
    kabul etmedikçe fiyatı arttırmış 2000 lere kadar çıkmış herif 😂 sonra sevgilisi gelince gitmişler . Hemen beni aradı olayı anlattı gülmekten öldük ,

    Hocam konuyu anlamadım 2000 aldın mı? Dayak yedin mi eksik anlatım var
  • 18-08-2022, 17:23:32
    #9
    sevgilisi bizi döverse parayı almama garantimiz var mı