Eski ekranı kirik bir Lenovo p2 telefonum var. Ekranını yaptırmadan kullanmak istiyorum ancak şöyle bir sorun var.

1-Telefonu kullandığım dönem açılışa şifre koymuştum yani Power tuşuna basip kısa bir yüklemeden sonra telefon henüz acilmamisken ekran aifresinden önce bir şifre daha soruyordu bu şifrenin adı tam olarak ne geçiyor?

2-Hdmi kablo alsam ve monitöre baglasam bu şifre nedeniyle monitore görüntü gelir mi gelirse klavyeyi baglayp yapabileceğimi düşünüyorum