• 18-08-2022, 00:28:08
    #1
    Bugün sanırsam yoğun bir saldırı altında r10.
    Forumdan atıyor hep.
    Sizde de durum aynı mı?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      Merhabalar. Endişe edecek bir durum yok. Son 3-4 gündür geniş bir bakım ve güncelleme çalışması var. Teknik ekibimiz gecenin bu saatinde de iş başında. Yaptıkları işlemler nedeniyle ara ara kesintiler veya yavaşlıklar olabilir. Anlayışınız için teşekkür ederiz. İyi geceler.
  • 18-08-2022, 00:29:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Durum aynı hatta benim internete de var sanırsam
  • 18-08-2022, 00:30:33
    #3
    Evet özellikle bugün kanser etti.
  • 18-08-2022, 00:31:41
    #4
    Mylive21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum aynı hatta benim internete de var sanırsam
    Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet özellikle bugün kanser etti.
    Bugün gerçekten baya uğraştılar forumla
  • 18-08-2022, 00:33:04
    #5
    Kayadan ancak toz alırlar, taş gibi maşallah.
    • EKA Reklam
    EKA Reklam bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-08-2022, 00:33:46
    #6
    Bende bir sıkıntı yok.
  • 18-08-2022, 00:35:43
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayadan ancak toz alırlar, taş gibi maşallah.

    Shelby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bir sıkıntı yok.
    Bugün gün içerisinde genel bir saldırı oldu sanırsam hocam. Bir çok arkadaşta yazdı siz sanırsam o vakitlerde forumda değildiniz.
  • 18-08-2022, 00:50:03
    #8
    sadece bugün degil,bu aralar var bi sıkıntı.ara ara gidiyor yayın...
  • 18-08-2022, 01:12:59
    #9
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhabalar. Endişe edecek bir durum yok. Son 3-4 gündür geniş bir bakım ve güncelleme çalışması var. Teknik ekibimiz gecenin bu saatinde de iş başında. Yaptıkları işlemler nedeniyle ara ara kesintiler veya yavaşlıklar olabilir. Anlayışınız için teşekkür ederiz. İyi geceler.