Kurumsal plusun rengini sevmiyorum ben de platinle aynı gibi hemen hemen =).
Kurumsaldım.Saat başı yukarı çıkarma var ancak bana fazla geliyordu az konum olduğundan bir de sürekli yukarı çıkarmıyordum zaten ara ara kafam eserse.
3-4 konu varsa platin üyelik alınabilir Abdullah abi ancak 3 saate bir yukarı taşıma hakkı olduğu için kategoride rekabet çok ise alta düşecektir.
Bence en uygunu kurumsal veya kurumsal plus. 30 dakika veya 1 saatte bir üste taşıyabilirsin ve çok daha avantajlı olur. Ayrıca görünüş olarakta çok güzel duruyorlar
Kurumsalda bile konuyu pek yukarı çıkarmıyordum kardeşim müşteri derdim pek yok çünkü ama fazla olması tabi daha iyi .Düşüneyim yine de.
Kurumsal + mesleki rank yeterli, 3'ten fazla kurumsal üyelikli profilim var bence kurumsal'dan tek farkı renginin değişmesi. Marka koruma vb. büyük vaatler ile çıktığı için almıştık fakat tek artısı moderatörler daha hızlı ilgileniyor. Çok şikayet alan bir sektörde değilseniz bunun da bir önemi yok, sizi zaten bilen biliyor yıllardır forumdasınız.
Anlamadığım ve kimsenin takılmadığı mesele: Sizin nasıl bu kadar fazla üyeliğiniz var