bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben renk olarak platini seviyorum tavsiye ederim
Kurumsal plusun rengini sevmiyorum ben de platinle aynı gibi hemen hemen =).
Kurumsaldım.Saat başı yukarı çıkarma var ancak bana fazla geliyordu az konum olduğundan bir de sürekli yukarı çıkarmıyordum zaten ara ara kafam eserse.