Php script kurarken aldığım sorunun çözümü nedir - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Php script kurarken aldığım sorunun çözümü nedir
9
●
190
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Php script kurarken aldığım sorunun çözümü nedir
1
2
15-08-2022, 22:20:54
#10
Memcivik
USER: root
HOST: localhost
DATABASE : kurduğun database ismini girecek olursan hatayı alamayacaksındır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler