Forumda bu tipler niye barınıyor
12
●750
- 15-08-2022, 17:09:37
- 15-08-2022, 17:13:07Eskiden (yani 5-10 yıl önce) insanlarda saygı vardı saygı bu forumda. Herkes birbirine hocam derdi. Şimdi konuşurken aga, başkan, reis, bilader, kral. Bunlar yıllardır yürütülen kültür yozlaşmasının sonucu. Diziler, filmler, şarkılar ile yapılan projenin eseri bunlar. Delikanlı adam başkan der gibi bilinçaltına yazılan şeyler bunlar. Sonuç olarak sokakta beni görse karşı kaldırıma geçecek adamlar burada özel mesaj sen kimsin lan yazabiliyor. Düzgün düzgün soru sormak falan kalmadı.
Biz siteye girdiğimiz zaman tanıştığımız arkadaşların hepsi 30-40 larını aştı, şimdi yeni gelen üyeler genç başkan kral reis çekiyor üyelere. Büyüklere saygı yok, forumdaki üyelere saygı yok. Böyle yetişmiş, ailesinin vermediği terbiyeyi kimse veremez bunlara. Oksijen israfı hepsi. - 15-08-2022, 17:18:51Valla hocam bende herkese hocam diye hitap ediyorum benden küçüğe de büyüğe de farketmiyor bu arkadaşın hem kendi yaşına hem de üyelik yaşına veriyorum yazık gerçektenTrust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önceden hocam kelimesini hiç kullanmazdım ama buraya girdim baktım bir jargonu var benim de uymam gerektiğini düşündüm sonra alışkanlık oldu zaten 😂