• 14-08-2022, 15:08:10
    #1
    fâni editör.
    Arkadaşlar büyük çaplı bir forum açacak olsanız hangi yazılımı kullanırdınız ve neden? xenforo mu vbulletin mi?
  • 14-08-2022, 15:10:36
    #2
    Xenforo veya Discourse tercih ederdim.
  • 14-08-2022, 15:14:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Xenforo
  • 14-08-2022, 15:31:21
    #4
    Mybb
  • 14-08-2022, 15:37:32
    #5
    XenForo tercih ederim. Hali hazırda kullanmaktayım ve çok memnunum.
  • 14-08-2022, 15:39:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Xenforo şu an forum sistemleri arasında en iyisi. Geliştirici desteği de vbulletin ile yarışır.
  • 14-08-2022, 16:48:03
    #7
    Xenforo isterseniz bastan sona kurulum yapabilirim ayarlamalarini vs wp 05511709155
  • 14-08-2022, 17:30:33
    #8
    Bodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mybb
    MyBB Free Yazılım ve bir sürü güvenlik açığı mevcut onla forum biyere gelemez pro yazılım tercih edilmeli xenforo vbluettin gibi bunlarda güvenlik açığı olamaz.
  • 14-08-2022, 20:00:52
    #9
    EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MyBB Free Yazılım ve bir sürü güvenlik açığı mevcut onla forum biyere gelemez pro yazılım tercih edilmeli xenforo vbluettin gibi bunlarda güvenlik açığı olamaz.
    MyBB'nin ücretsiz, vBulletin ve XenForo'nun lisans gerektiren yazılımlar olduğu doğru. Ancak dünyanın en büyük sistemlerinde dahi güvenlik açığı olabilir. "Olamaz" demek yerine, açıkların bildirimi/tespiti halinde daha hızlı patch yayınlanır deseydin daha doğru bir ifade olabilirdi. Esas; güvenlik açığı olamaz gibi bir söylem olamaz.