• 13-08-2022, 01:32:31
    #1
    ARKADAŞLAR, DOSTLAR MERHABALAR. İYİ GECELER SİZDE HANGİSİ DAHA KALİTELİ? ERKEK OLAN ÇİZİM Mİ? ÇİFT OLAN ÇİZİM Mİ?










    • tunahan78
    tunahan78 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-08-2022, 01:33:15
    #2
    erkek olan daha iyi gibi geldi hocam elinize sağlık
  • 13-08-2022, 01:33:44
    #3
    hocam 2 Side güzel ama renklendirme çok zayıf
  • 13-08-2022, 01:39:42
    #4
    Erkek olan daha iyi gözüküyor
  • 13-08-2022, 03:58:44
    #5
    Hocam çift olan daha kaliteli (kaliteli denmez doğru diyelim) çünkü ilk resimde oran hatalari çok göze batmakta iki goz arasi uzaklık olmasi gereğinden hayli uzak yani bunlar benim gibi insanlarin direkt canını sıkar

    ikinci cizim hatasız değil tabiki abimizin gözleri biri buyuk buyuk biri kucuk anca ilk cizimdeki gibi direkt göze rahatsizlık vermiyor

    Kısa cevap ikinci daha "kaliteli"