• 12-08-2022, 22:34:15
    #1
    Merhabalar,
    E-menü benzeri bir projemiz var ve marka başvurusu yapacağız bunun için hangi sınıfı eklemeliyiz?
  • 12-08-2022, 22:45:03
    #2
    Halen geçerlimi bilmiyorum ama bir ara vardı. En mantıklısı; 35. Sınıf altına tüm sınıflardaki maddeleri ekleyip başvurulabiliyordu. Araştırın bence.