Marka başvurumda hangi sınıf eklemeliyim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Marka başvurumda hangi sınıf eklemeliyim?
1
●
70
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Marka başvurumda hangi sınıf eklemeliyim?
12-08-2022, 22:34:15
#1
mikailemreergun
Merhabalar,
E-menü benzeri bir projemiz var ve marka başvurusu yapacağız bunun için hangi sınıfı eklemeliyiz?
12-08-2022, 22:45:03
#2
Ajiba
Halen geçerlimi bilmiyorum ama bir ara vardı. En mantıklısı; 35. Sınıf altına tüm sınıflardaki maddeleri ekleyip başvurulabiliyordu. Araştırın bence.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler