Pek anlamam bu bilgisayar satışından.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pek anlamam bu bilgisayar satışından..
2
●
196
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Pek anlamam bu bilgisayar satışından..
09-08-2022, 00:18:13
#1
Sahintas
Tüm yanıtlar için teşekkürler. düzenlendi.
09-08-2022, 00:27:00
#2
Darkbey
sadece kasayı 1500-2000 arası bi ihtimal satabilirsin monitörün modelini yazmadığın için ona fiyat veremedim
09-08-2022, 00:36:14
#3
semihmalkoc53
Hocam baktım tek tek toplam 2000-2500 gider gibi monitöre bağlı ekran kartı max 900 TL
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler