• 08-08-2022, 05:05:55
    #10
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hocam, çok sağolun. Vesselam.
    Estağfurullah ne demek hocam
  • 08-08-2022, 05:24:56
    #11
    çok diş agrısı çekmiş birisiyim,agrı kesici olarak ben de hep apranax ford alırım.ama evde yapılacak en etkili yol bana göre buzla o alanı uyuşturmaktır.bana hep iyi gelmiştir,doktora gidene kadar idare eder yani.yanagımda buz aküsüyle günlerce evde dolaştıgım çok oldu benim...
  • 08-08-2022, 05:31:05
    #12
    Eskiden çok dişim ağrıdı hocam, evde parol ağrı kesici varsa dişinizin üstünde bekletin. Kendi kendine eriyecektir en son su ile için.
  • 08-08-2022, 05:39:23
    #13
    Hocam evde herhangi bir ağrı kesici olmadığını varsayarak yazıyorum. Sarımsak varsa bir diş sarımsağı çok az ezip o dişinizin üstünde tutun 10-15 dakika göreceksiniz o alan uyuşacaktır. Ya da karanfil varsa ılık su içine 3-5 tane atıp biraz demlenmesini bekleyip o dişinizin üstünde gezdirip gargara yapabilirsiniz. Ama bunlar geçiçi çözümler en iyi ihtimalle sizi gece uyutur. Bu geceyi atlatırsanız herhangi bir eczaneden ağrı kesici alabilirsiniz.
  • 08-08-2022, 06:59:19
    #14
    Fantastica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diş ağrısını en iyi kesen ağrı kesici dexday, suda eritilip içiliyor. Yarım tablet 12 saat gidiyor. Tok karnına içerseniz etkisi 12 saat sürer. Aç karnına daha az etki gösterir. Ağrıyı tamamen yok eder. 12 saatte bir tok karnına içerseniz iyi olur. İlacın yan etkileri olabilir. Günde 1.5 tabletten fazlası tavsiye edilmez.
    Hocam sadece diş için değil diğer tüm ağrılar için gerçekten çok etkili bir ağrı kesici
  • 08-08-2022, 07:10:28
    #15
    Mesajım bulunsun.
  • 08-08-2022, 08:55:10
    #16
    Geçmiş olsun hemşerim. Çoruma saygılar sevgiler. Ben genelde " sirke+tuz " lu su karışımı ile gargara yapıyorum. Etkisini çok gördüm. Tavsiye ederim. Çok geçmiş olsun.
  • 08-08-2022, 10:03:00
    #17
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hemşerim. Çoruma saygılar sevgiler. Ben genelde " sirke+tuz " lu su karışımı ile gargara yapıyorum. Etkisini çok gördüm. Tavsiye ederim. Çok geçmiş olsun.
    Teşekkürler hocam
  • 08-08-2022, 10:09:03
    #18
    Dişiniz ağrıyorsa artık apse durumu oluşmuştur. Dişçinize gittiğinizde size "augmentin" adında bir antibiyotik başlar.
    Ortalama bir hafta kadar kullanmanız gerekir. 1 hafta sonunda da dişinize gerekli işlem uygulanır.
    Kanal veya çekme işlemi artık hangisini uygun görürse.
    1 hafta sonunda ağrı geçer ama geçtiğinde amaaan demeyin, muhakkak ilgilenin.

    İyi forumlar