Dişiniz ağrıyorsa artık apse durumu oluşmuştur. Dişçinize gittiğinizde size "augmentin" adında bir antibiyotik başlar.
Ortalama bir hafta kadar kullanmanız gerekir. 1 hafta sonunda da dişinize gerekli işlem uygulanır.
Kanal veya çekme işlemi artık hangisini uygun görürse.
1 hafta sonunda ağrı geçer ama geçtiğinde amaaan demeyin, muhakkak ilgilenin.

İyi forumlar