
Ofisi kullanmıyor'da al eşyanı çık diyoruz parayı göndereceğiz diyor başka bir şey demiyor. Karşımızdaki insan değilde sanki bir oto cevap botu. Ne dersen de parayı yollayacağız diyip telefonu kapatıyor

Elektrik ve aidat aboneliğini yapmadığı için geçen hafta elektriğini kapattırdık balıkları ölmüştür muhtemelen : ( Yapacak bir şey yok kaçak kulllanım'da.
Noterden ithar mı göndereceğiz nasıl bir yol izlemeliyiz .