Ofisime aldığım kiracı , girdiğinden beri kirasını ödemiyor. Sadece 1 defa depozito ücretini gönderdi o esnada uzakta olduğum için anahtarı güvenlikten aldı içeri 1 akvaryum 1 masa 1 koltuk koydu. Sürekli bugün ödeyeceğiz , parayı bugün gönderecekler gibi bahane uyduruyorlar. 2 Ay oldu haliyle 3.kirası geldi tık yok. Aynı bahaneyi abartısız 40 defa söyledi sinirlerim bozuldu
Ofisi kullanmıyor'da al eşyanı çık diyoruz parayı göndereceğiz diyor başka bir şey demiyor. Karşımızdaki insan değilde sanki bir oto cevap botu. Ne dersen de parayı yollayacağız diyip telefonu kapatıyor
Elektrik ve aidat aboneliğini yapmadığı için geçen hafta elektriğini kapattırdık balıkları ölmüştür muhtemelen : ( Yapacak bir şey yok kaçak kulllanım'da.
Noterden ithar mı göndereceğiz nasıl bir yol izlemeliyiz .