Arkadaşlar Upwork'ten para çekebilmek için illa ismimizin reel ismimiz olması mı gerekiyor? İsmimi değiştirmeden ödeme vermiyor. Kurumsal gözükmesi için zfc kullanıyordum. Kişisel kullanmak istemiyorum ne yapabilirim?