sevil parfümeri, boyner buralara bak istersen. bende aynı parfümü arıyorum düşük cc edp formunda bulursam haber verelim birbirimizr
Valla hocam boyner 2 kez aldım ikisindende memnun kalmadım orjinalliğinden şüphem var.
Hayır orijinal diye 2000 liralik ürünü 300 liraya satan yerler var gerçekten kaliteli oluyor ama bütçeniz uygunsa direkt yurtdışından tedarik edin
Bazı replikalar gerçekten güzel ama onlarda orjinal diye hemen hemen orjinal fiyatına satıyorlar

Yurtdışı ile hiç uğraşamam hocam gümrükte kalır vs vs gelde uğraş. Bir ürün aldım gümrükte kaldı 6 aydır ödemesi kartıma taksit taksit geliyor.
Pahalı hocam burada yani bu parfüm ne ara o fiyatlara çıktı ki anlayamadım.
niye forumda bi arkadaş satıyor kutuları hasar görmüş parfümleri normalinden daha ucuz yalan mı
Geçmiş zamandada arkadaşın biri vardı forumda kutusuz satiyordu kutuları gümrükten alıyorlarmış vs vs güven = 0
Ben
@London; Abimden 2-3 kez parfüm aldım ve orjinal şekilde elime ulaştı. Bi incelemenizi tavsiye ederim.
Hemen bakıyorum hocam tşk.