Mining yapmayı düşünüyorum bunun için RX580 8GB ekran kartı almayı düşünüyorum. Aynı ekran kartıyla mining yapan var mı ve aylık geliri nedir?
bilmem ve dikkat etmem gerekenleri söyler misiniz.
Almayı düşündüpüm ekran kartı budur. Tahmini olarak aylık ne kadar kazandırır.
Mining yapmak istiyorum
9
●322
- 01-08-2022, 11:07:56En son temmuz diyorlardı eylilmü oldu şimdiKingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

*Bu zamanda girilmez - 01-08-2022, 11:12:08Aynen eylül diyorlar bu sefer kesin vss diyorlar, inşAllah gene uzarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2022, 11:41:56alayı yalanKingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yılan hikayesine döndü temmuz için çok kesin konuşuyorlardı gittik stake ettik yalan olduk
he benim için böylesi daha iyi mining devam ediyor. yoksa yalan oluruz
- 01-08-2022, 11:46:28Zaman ekran kartı almak için çok uygun ama madenciliğe başlamak için kötü bir dönem .
Bahsettiğin kartlar Eth sonrası çöpe dönüşebilir.
2 tane o karttan almak yerine bir tane 3060 ti almaya bak . En azından sonrası için daha iyi bir seçenek olacaktır.
700 Mhs ile geçen ay 4000 tl elektrik faturası geldi.
Tadı falan kalmadı artık .
Madencilik yerine borsaya yönel sisteme vereceğin paralarla günde 2 3 dolar zaten kazanırsın.
Bol şans...
