Zaman ekran kartı almak için çok uygun ama madenciliğe başlamak için kötü bir dönem .
Bahsettiğin kartlar Eth sonrası çöpe dönüşebilir.
2 tane o karttan almak yerine bir tane 3060 ti almaya bak . En azından sonrası için daha iyi bir seçenek olacaktır.
700 Mhs ile geçen ay 4000 tl elektrik faturası geldi.
Tadı falan kalmadı artık .
Madencilik yerine borsaya yönel sisteme vereceğin paralarla günde 2 3 dolar zaten kazanırsın.
Bol şans...