• 01-08-2022, 10:43:00
    #1
    Mining yapmayı düşünüyorum bunun için RX580 8GB ekran kartı almayı düşünüyorum. Aynı ekran kartıyla mining yapan var mı ve aylık geliri nedir?

    bilmem ve dikkat etmem gerekenleri söyler misiniz.

    Almayı düşündüpüm ekran kartı budur. Tahmini olarak aylık ne kadar kazandırır.
  • 01-08-2022, 10:44:19
    #2
    hocam benim hayalimdi mining ama maalesef artık çöp oldu artık yapılmıyor ve şu anda sahibinden de bir çok 2. el ekran kartı çıktı çok dipten satıyorlar
  • 01-08-2022, 10:44:47
    #3
    Pm atınız süreçte yardımcı oluruz hocam
    • narcobi
    narcobi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-08-2022, 10:46:38
    #4
    Su an mantıklı gelmiyor hocam ama iyice araştırın bakalım
  • 01-08-2022, 10:56:33
    #5
    Maalesef şu anda mantıklı değil eth madenciliği eylül de bitiyor, alt coinler ise kazanç diplerde gibi olucak, ama yok illa başlıcam diyorsanız yeni nesil kartlar ile başlayın 3060 vss <ytd>
  • 01-08-2022, 11:07:56
    #6
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef şu anda mantıklı değil eth madenciliği eylül de bitiyor, alt coinler ise kazanç diplerde gibi olucak, ama yok illa başlıcam diyorsanız yeni nesil kartlar ile başlayın 3060 vss <ytd>
    En son temmuz diyorlardı eylilmü oldu şimdi
    *Bu zamanda girilmez
  • 01-08-2022, 11:12:08
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son temmuz diyorlardı eylilmü oldu şimdi
    *Bu zamanda girilmez
    Aynen eylül diyorlar bu sefer kesin vss diyorlar, inşAllah gene uzar
  • 01-08-2022, 11:41:56
    #8
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen eylül diyorlar bu sefer kesin vss diyorlar, inşAllah gene uzar
    alayı yalan yılan hikayesine döndü temmuz için çok kesin konuşuyorlardı gittik stake ettik yalan olduk he benim için böylesi daha iyi mining devam ediyor. yoksa yalan oluruz
    • KingCoder
    • narcobi
    KingCoder ve narcobi bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-08-2022, 11:46:28
    #9
    Zaman ekran kartı almak için çok uygun ama madenciliğe başlamak için kötü bir dönem .
    Bahsettiğin kartlar Eth sonrası çöpe dönüşebilir.
    2 tane o karttan almak yerine bir tane 3060 ti almaya bak . En azından sonrası için daha iyi bir seçenek olacaktır.
    700 Mhs ile geçen ay 4000 tl elektrik faturası geldi.
    Tadı falan kalmadı artık .
    Madencilik yerine borsaya yönel sisteme vereceğin paralarla günde 2 3 dolar zaten kazanırsın.
    Bol şans...