• 31-07-2022, 23:22:50
    #1
    Merhaba iyi akşamlar dilerim. Bende böceklere karşı bir tiksinme durumu var. Nefret ediyorum, bu aralar iyice çoğaldı çocukları bile var. Ben bunlardan topluca nasıl kurtulabilirim, her türlüsü (sinek, yeşil sinek, kelebek, siyah böcek) vb... çeşitleri var ben artık kafayı yemek üzereyim. Bana bir yol önerin lütfen. Artık terlik basmaktan yoruldum. Odamın camı sürekli açık açmasam odam basık, çok sıcak bunalıyorum.
  • 31-07-2022, 23:25:20
    #2
    İlaçlama
  • 31-07-2022, 23:26:04
    #3
    Tablet bırakın ve evi komple ilaçlayın. Geldikleri yeri çimento veya harç ile doldurun.. İlaçlama kesin çözüm..
  • 31-07-2022, 23:26:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    olabildiğince odandaki ışığı azaltmak
  • 31-07-2022, 23:26:29
    #5
    bu ara sıcaktan evlere akın ediyolar, sarımsak falan kısa vadeli çözüm olabilir
  • 31-07-2022, 23:27:44
    #6
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Odanızı ateşe verin.

  • 31-07-2022, 23:28:00
    #7
    ilaçlama kesin çözüm ardından cama sineklik taktırmayı deneyebilirsiniz
  • 31-07-2022, 23:28:31
    #8
    İlaçlat ve sineklik taktir. Bir daha hicbirsey olmaz.
  • 31-07-2022, 23:28:54
    #9
    Hocam aktarcılara, baharatçılara gidip "Kafur" alabilirsin. Onu toz halinde duvar diplerine, böcek gelen yerlere vs... serp. Çoğu böcek bundan kaçar ve gelmez. Ayrıca doğal bir şey ve koku alan yapmaz rahatsız etmez. Ben orta okulda iken aynı maddeden bit ilacı yapmıştım. Halen de evimde kullanırım.