Merhaba iyi akşamlar dilerim. Bende böceklere karşı bir tiksinme durumu var. Nefret ediyorum, bu aralar iyice çoğaldı çocukları bile var. Ben bunlardan topluca nasıl kurtulabilirim, her türlüsü (sinek, yeşil sinek, kelebek, siyah böcek) vb... çeşitleri var ben artık kafayı yemek üzereyim. Bana bir yol önerin lütfen. Artık terlik basmaktan yoruldum. Odamın camı sürekli açık açmasam odam basık, çok sıcak bunalıyorum.