Bilgi seviyem;
PHP (Orta seviye eksikler ver)
HTML&5 (Orta seviye eksikler var)
CSS (Orta seviye eksikler var)
JS (Web için nerdeyse orta seviye)
Node js (Kavramlar hariç orta seviye eksikler var)
C (Hiç kullanmadım)
C++ (Orta seviye eksikler var)
C# (Orta seviye eksikler var)
Java (Az c++ gibi dillere benzediği için)
Python (Basit yapıları hariç hiçbirşey)
Ana seviyem orta derece herhangi bir dili kısa sürede kavrayabilecek seviyedeyim ama atılgan değilim. Yazdığım birçok dili bahane ile öğrenmek zorunda kaldım.
Örnek olarak C++'ı CS:GO için öğrendim directX9 kullandım. IMGUI kullanarak bir sürü masaüstü uygulama hook atarak ui veya program içi uygulama yaptım. Bunları yaparken pointer offset öğrenirken şifreleme uygulamalarını kullandım çok az da olsa Tersine mühendislik alanında ilgim vardı IDa pro, x64, disasembly cbj, Themidadan tut birçok uygulama ile tanıştım. İlerisinde CS:GO içi uygulamalar yarattım. Valorant'a da aynı şekilde. Ama valorant OBJ bazlı çalışıyor UE4 olduğu için offset değilde shell kodları gibi.
(Gereksiz bilgi verdim öyle değil diyenler olacağı için)
Yani başkasına yaptırmamak için böyle şeyleri öğrendim. Ardından daha başka şeyleri öğrenmek zorunda kaldım. Bu nasıl yapılıyor derken buraya kadar geldim. Bir şeyi öğrenince diğerini öğrenmek bahane oldu zincirleme yol ilerledim. Bu yolda yani yazılım konusunda birçok bilgiye eriştim ama hayla aç gibi hissediyorum kendimi.
C++ ile server client uygulamalar yaratmaya çalıştım. C# ile de bunu başarılı bir hale getirdim.
C#'ı öğrenme amacım ise unity ile oyun geliştirmek istiyordum eskiden ve ufaktan bi heyecan ile c#' söktüm. Lise de c# eğitimi aldım 1 sene orasında katkıda bulundu. Sırtımdan ufak bi iktirdi attı beni bunun yola sonra deli gibi koşturmaya başladım çok fazla takıldım taşlara. Şuana kadar keldim 6 yıldır koşuyorum daha da koşacağım. Ama ne yaparsam yapayım bir türlü başarılı olamadım nedeni ise kaynak yok elimden tutan yoktu. Belki de ben yanlış düşünüyorum. İster istemez birçok bilgi öğrendim, İşime yaramayacak gibi görünse de tecrübem oldu bazı konularda.
Buna dayanarak iş arıyorum sizce nerede çalışabilirim yada çalışabilir miyim ?
Yada gören firma varsa yardımcı olmak ister mi? Çok istekliyim bu konuda.
Sizlerin sorunusun ve cevabını bekliyor olacağım bütün cevaplarınız için teşekkür ederim. Okumanız bile yeter

Yanlış bir durum varsa konumda affola kesinlikle bilerek yada isteyerek bir yanlış yapmadım. Lütfen belirtin problem varsa