• 29-07-2022, 20:06:15
    #10
    KLM
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkiye de sodyumu düşük olarak beypazarı görünüyor sanırım,
  • 29-07-2022, 20:06:25
    #11
    beypazarı++
  • 29-07-2022, 20:08:53
    #12
    inişdibi

    bi de asitsiz olarak kisarna.
  • 29-07-2022, 20:09:15
    #13
    Ben İzmirdeyim Bizim Burada Kula Maden suyu var başka memlekette var mı bilmem ama Kula iyidir
  • 29-07-2022, 20:10:16
    #14
    1-Beypazarı
    2- türk kızılayı

    bana göre
  • 29-07-2022, 20:10:47
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kızılay erzincan ya da kınık içerim hocam
  • 29-07-2022, 20:11:14
    #16
    Beypazarı hocam, fakat sırf minerali bol olsun diye Kızılay alıyorum
  • 29-07-2022, 20:12:36
    #17
    Sarıkız
  • 29-07-2022, 20:13:17
    #18
    Beypazarı ve saka. Kızılayı hiç beğenmiyorum.