• 28-07-2022, 18:16:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhabalar , gönderdiğim mailler spama düşüyor nedeni nedir ?
  • 28-07-2022, 18:28:07
    #2
    Kurumsal PLUS
    Birden çok nedeni olabilir.
    1- Özel ip değilse ortak kullanılan bir ip ise.
    2- DKIM ve SPF gibi kayıtların olmaması.
    3- DMARC kaydının olmaması.
    4- Gönderilen metin, spam metin ile dolu olması veya linkle dolu olması.
    5- MX, TXT kayıtlarının doğru olmaması veya DNS oturmaması...
  • 28-07-2022, 18:28:44
    #3
    Kurumsal PLUS
    Yandex Kurumsal Mail kurup bu tarz sorunlardan kurtarabilirim sizi.
    Konum: https://www.r10.net/freelancer/32701...l-hizmeti.html
  • 29-07-2022, 07:49:03
    #4
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhaba,
    Ücretli destek almak isterseniz iletişime geçebilirsiniz.
    Tüm kontrolleri yapar çözüm önerilerini değerlendirir ve olumlu sonuç alma durumunda işlem yaparız. Mevcut webmail üzerinden verim alamayacak gibi olursak Yandex servisleri üzerinden mail hizmetinizi de aktif edebilirim.
    Yüzlerce referansımı, profilimi ve ticaretlerimi profilimden inceleyebilirsiniz.
  • 10-08-2022, 09:56:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Ücretli destek almak isterseniz iletişime geçebilirsiniz.
    Tüm kontrolleri yapar çözüm önerilerini değerlendirir ve olumlu sonuç alma durumunda işlem yaparız. Mevcut webmail üzerinden verim alamayacak gibi olursak Yandex servisleri üzerinden mail hizmetinizi de aktif edebilirim.
    Yüzlerce referansımı, profilimi ve ticaretlerimi profilimden inceleyebilirsiniz.
    Detayları fiyat ile pm atarmısın