Bende düzenli olarak lösev ve çağdaş yaşamı destekleme derneğine bağış yapıyordum, şu an löseve yapıyorum, diğer kurumlara vs hiç güvenmiyorum. ara ara sma hastaları için bağış yapıyorum.
Hiçbir kuruma güvenim yok, direkt sokakta gezerken denk geldiğim çöp toplayan veya bu şekilde hayat mücadelesinde olanlara yardım etmek daha mantıklı geliyor.